Joan den mendeko 90eko hamarkadaren amaieran, institutuetan egiten genituen prozesuak eta prozedurak deskribatzeko, Nafarroako bigarren hezkuntzako ikastetxe batzuk lantaldeetan KALITATEAn sartzen hasi ginen. Zalantza asko genituen ez genuen argi ikusten ez helmuga ez bidea, baina gogor lan egin genuen kalitateari buruz ikasteko, gaur egun 25 urte inguru igaro dira.

Ibilbide horren ondoren, esan dezakegu gaur egun ezinbestekoa dela Nafarroan ikastetxe bat antolatzeko, KKKS 2020 Kalitatearen Kudeaketa Sistema jarraitzea. Zorte handia dugu ikastetxeen kudeaketa errazten duen eta zuzendaritzek hezkuntza zerbitzua etengabe hobetzeko tresna modernoa izatea bermatzen duen arau eguneratu bat dugulako. Azken batean, ikasleen prestakuntza gero eta hobea izatea da gure helburua.

KKS 2020 ezartzearen onuren artean honako hauek topa ditzazkegu; bost prozesuen sistematikak abian jartzea (zuzendaritza eta estrategia, irakaskuntza eta ikaskuntza, hezkuntza-komunitatea eta erakunde laguntzaileak, pertsonak eta baliabideak), lortu nahi diren emaitzak lortzeko, langile guztientzako informatika tresna egokiak eta lagunkoiak erabiliz. Beste onura bat antolaketa zentzu logiko batekin egituratzeko erraztasuna izan da. Horrek emaitzen analisia ahalbidetzen du, ideiak, metodologia- edo ikuspegi-aldaketak ekartzeko bidea ematen baitute, etengabeko hobekuntza-planak elikatzen dituztenak, hileroko, hiruhileko, sei hileko edo ikasturteko aldietan, prozesuaren arabera. Garrantzitsuena da nahikoa denbora izatea prozesuen arduradunekin batera hausnartzeko eta hobetzeko ideietan modu sistematikoan pentsatzeko.

Amaitzeko, nabarmendu behar da Antolamendu, Prestakuntza eta Kalitate Zerbitzuak Kadineteko taldearen bidez emandako aholkularitza oso egokia izan dela, eta etengabeko prestakuntza eman diela txikiei.
dosiak, prestakuntza-pilula "ospetsuak", hartzailearekiko metodologia enpatiko ona, jarrera oso pedagogikoa, pazientzia eta adeitasuna.

Juan Carlos Ciria Fadrique

Tuterako ETIko zuzendaria


También te podría interesar

Texto de ejemplo